سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فکر ها را باید شست
 

بسم الله الرحمن الرحیم

چند ماهی است که نجوایی به گوش می رسد که صدا و سیما کفگیرش به ته دیگ خورده و به همین دلیل آنتنش را در اختیار تبلیغات قرار داده . تبلیغاتی که البته نزدیک به 80 درصدشان دروغ است . بحث من درباره این موضوع نیست هرچند نقد زیادی به این مسئله هم وارد است .

صدا و سیما در سال های ریاست آقای ضرغامی تمام توان خود را به کار گرفت  تا با ایجاد شبکه دیجیتال و افزودن شبکه های متنوع با شبکه های ماهواره ای رقابت کند مخصوصا درباره هنر نمایشی تا بتواند مخاطب ایرانی را پای برنامه هایش بنشاند . البته از حق هم نگذریم در چند سال گذشته سریال هاو فیلهای خوبی پخش شد اما متاسفانه بعد از شروع به کار سیستم دیجیتال و افتتاح شبکه های متنوع مثل نمایش ، آی فیلم ، تماشا و نسیم و ... که همه با هزینه های کلان شروع به فعایت کردند عملا شاهد کاهش کیفیت برنامه های نمایشی صدا و سیما بودیم که نه تنها نتوانست انتظار ایجاد شده  برای مردم را براورد بلکه باعث دل زدگی مردم از برنامه های نمایشی تلوزیون شد .

حضرت آیت الله خامنه ای در دیداری که سال 89 با هنرمندان داشتند فرمودند بخش هنر نمایشی تلویون امروز برای ما از همه چیز مهم تر است زیرا با دشمنانی مواجهیم که از هر طریق دشمنی خود را نشان می دهند مخصوصا هنر نمایشی پس باید بر روی این مسئله سرمایه گذاری مادی و معنوی شود .

واقعا جای تاسف دارد که با وجود تاکید مقام معظم رهبری بعد از 4 سال امروز شاهد افت کیفی برنامه های نمایشی تلوزیون هستیم .

اکنون بیست و اندی شبکه تلوزیونی داریم که قرار بود رقیب ماهواره شود و ابزاری برای جنگ نرم اما ....

آقای ضرغامی


[ سه شنبه 93/3/13 ] [ 6:30 عصر ] [ م ر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب