سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فکر ها را باید شست
 

به نام خدا 

من روحانی را نمیخواهم چون : ایشان به جای اینکه بگوید در این چهار سال چه کرده متوسل شده به حرفهایی که برای من باور پذیر نیست مثلا دیوار کشیدن در پیاده رو ها . آخر چه طور همچین چیزی ممکن است آیا این حرف جز برای فریب آدم های ساده لوح است ؟

دوم اینکه ایشان اصلا اسمی از فقرا و کم درآمدها نمیآورد اصلا به فکر معیشت ما نیست نمیداند 15 روز آخر ماه را چه طور میگذرانیم فقط هر از یک ماه یا یک ماه و نیم یک بار آن هم یک کیلو گوشت میتوانیم بخریم . اصلا از گرفتاری ما حرف نمیزند مدام میگوید اصلاحات . آزادی . خاتمی . بترسید کسی غیر از ما بیاید . آخر خاتمی و آزادی پوشش برای ما نان و آب میشو د ؟ این حرفها فقط به درد وزیران پولدار مرفه و مردم بی درد الکی خوش میخورد .

و سوم اینکه میگوید نباید مرگ بر آمریکا و اسرائیل باشد چرا ؟ اگر خودش هم در جبهه فرزند پدر یا کسی را از دست داده بود این حرف را میزد ؟ خون ریختند تا ما نوکری نکنیم حالا برویم به آمریکا بگوییم هر چه تو میگویی درست . کسی نگوید همچین حرفی نزده چرا زده آن روز که گفت چرا روی موشک نوشتید مرگ بر اسرائیل تا برجام انجام نشود . یعنی چه مینوشتند درود آمریکا تحریم رفع میکرد ؟ حالا که وزیرش با وزیر آمریکا قدم زد خودش با اوباما حرف زد تحریم رفع شد ؟


[ سه شنبه 96/2/19 ] [ 6:18 عصر ] [ م ر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب