سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فکر ها را باید شست
 

 

به نام خدا

در سایت آقای هاشمی رفسنجانی مطلبی آمده با عنوان صراحت نامه که ایشان در ذیل این مطلب فرمودند که با گفتن مرگ بر آمریکا مخالف هستند و در ادامه فرمودند :

 یک اصل قرآنی مرا به این روحیه رسانده است . قرآن از زبان خداوند به مسلمانان صدر اسلام که به بت‌ها فحش می‌‌دادند بت که مهم نیست - می‌‌گوید: «حق ندارید به بت‌های آنها فحش بدهید؛ و لا تسّب الذین یدعون من دون الله» می‌‌فرماید: «بت‌ها را سب نکنید، چون آنها هم متقابلاً به خدا بد می‌‌گویند و باعث گمراهی بیشتر آنها می‌‌شوید.

ناگفته های هاشمی در "صراحت نامه" 

اما من خطاب به آقای رفسنجانی می گویم ببخشید  می دانم شما مفسر قرآن هستید اما اینجا دچار اشتباه شدید . به چند دلیل قرآنی :

1 بر اساس استناد خودتان به این آیه شریفه خداوند نفرموده مشرکان را لعن نکنید فرموده به مقدساتشان توهین نکنید ما هم به مقدسات دینی آمریکا توهین نکردیم .

2 خداوند در سوره مسد (تبت ) می فرماید : تبّت یدا ابی لهب وتب که این جمله نوعی نفرین است و ( وتب )  و در واقع به معنی نابود باد است . پس خداوند مشکرین را لعن کرده .

3 همچنین خداوند در سوره عبس می فرماید قُتِلَل انسانُ مَا اَکفره یعنی مرگ بر انسان ناسپاس و کفر پیشه و مثال هایی از این قبیل ...

ملاحظه می فرمایید خود خداوند هم در جای جای قرآن می فرماید مرگ بر کافران و مشرکان ستمکار

از آقای رفسنجانی تعجب می کنم که متوجه این مسئله نشدند .

همچنین در این باره مطلبی دیدم در وبلاگ http://arman-enqlab.blog.ir/ که توصیه می کنم حتما بخوانید 

 

 


[ چهارشنبه 92/7/10 ] [ 10:22 صبح ] [ م ر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب