سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فکر ها را باید شست
 

به نام خدا 

بعضی از ما تا این جمله را در اینترنت میبینیم { چه طور زندگیم را عاشقانه کنم } منتظر  یک جمله جادویی ? یا یک روش فوق العاده و یا یک راهکار شگفت انگیز هستیم ? یا بهتر بگویم دنبال یک راه حل بدون زحمت ? درست مثل افراد چاق که فقط دنبال این هستند که چه بخورند تا لاغر شوند در صورتی که به خوبی میدانند راه حل چاقی کم خوردن است اما چون پر زحمت است و ذات ما انسان ها راحت طلبیست فقط دنبال راه هایی هستیم که صبر و زحمت نخواهد . 

همه ما میخواهیم معشوق باشیم چون خیلی خیلی بی زحمت تر و راحت تر از عاشق بودن است .هر بی سر و پایی هم میتواند معشوق باشد حتی عذر میخواهم یک حیوان اما عاشقی کار هر کس نیست 

برای همین باز هم میگویم فقط میتوانیم  با پایین آوردن توقع ? گذشت و محبت کردن بدون انتظار جبران ? زندگی را عاشقنه کنیم . 

پس....

از امروز تصمیم میگیرم به خاطر خودم و آرامش زندگیم از تمام اشتباهات همسرم در گذشته بگذرم . 

از امروز میخواهم به همسرم محبت کنم و به او احترام بگذارم ? حتی اگر از او احترام و محبت ندیدم پا پس نکشم . 

از امروز میخواهم خوبی کنم نه برای دیدن و انتظار خوبی بلکه برای آرامش خودم .

از امروز میخواهم خودم زندگیم را عاشقانه کنم . میخواهم عاشق باشم .


[ دوشنبه 94/10/7 ] [ 8:30 صبح ] [ م ر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب